Nejtěžší u každého většího herního projektu je začátek... Myšlenka, koncept, styl a příběh. Hry tvořím sám, takže to zabere tolik času. Nicméně vaše podpora a zájem o hru mne stále žene kupředu. Pokud se mnou vydržíte, budete jistě s výsledkem spokojeni. Mám myšlenku a tu rozšiřuju. Pak se dívím, jak se vše sloučilo dohromady v jeden fungující celek, ke konci to má obrovskou sílu, kterou nelze zastavit. Je potřeba zůstat při zemi i po mediální vlně a jít si prostě pořád svojí cestou, nenechat se zviklat lidma, kteří jen tupě píší, co si hned myslí a někdy ani nejsou ochotni pochopit myšlenku, stačí hledat nebo se zeptat... Proto se nedivte, když nebudu reagovat na "hloupé" dotazy, ale spíš je budu trochu zkoušet jinou metodou vtipně přeformulovat. Hodně mě baví číst některé diskuze a články o hře. Hlavně mě berte s rezervou. Do budoucna se můžete těšit na pěkně šílené věci.
Ahoj, jmenuji se Lukáš Řezníček aka RZE a jsem tvůrcem indie her jako sci-fi arkáda Fatal error, horror střílečka Debteh a nověji projekt Bukkaku, mimo to dělám i grafický design pro weby a další kreativní grafiku. V tomto prvním videoblogu nebo-li devblogu, bych Vám chtěl přiblížit, jak své první nepovedené hry, tak i můj zatím největší herní projekt jménem Bukkaku u kterého se Vám budu snažit objasnit a přiblížit problematiku tohoto rozsáhlého konceptu. Ale než se k tomu dostanu, tak bych Vám rád připomněl svoji prvotinu Fatal error. Hmm, moje vůbec první hra... A taky na to vypadala.
Je to zatím jediná kompletní dokončená hra. Je součastně studentský projekt, na kterém jsem se učil co a jak funguje i ohledně propagace.
Berte to jako hodně oddychovou hru, a určitě to neberte vážně.
Dělal jsem ji sám, jako i další horrorovou hru jménem Debteh.
Další hra jménem DEBTEH, která měla docela dobrej hype a koncept, ale došlo to jen do fáze osekané alpha verze.
Důvodu je hned několik: starší verze Game Makeru, spoustu práce na dalších herních projektech a málo času na tento.
Byl jsem na to sám a učil jsem se dalším možnostem programování i grafiky.
Tím myslím hlavně všechno dění kolem monstrprojektu Bukkaku. V tomto období už jsem totiž začal vymýšlet koncept.
Je možné, že se k tomuto projektu v budoucnu zase vrátím...Budu rád za feedback, ať už negativní či pozitivní.
Tímto děkuji i lets playerům za jejich nadšené videorecenze:)
Teď bych Vám chtěl přiblížit můj největší projekt... Bukkaku. Dělám na projektu vše kromě programátorských a technických záležitostí webů. Vše najdete také na oficiálním webu rzestudio, kde je vše ke stažení. Fotky, videa, dema i další propagační materiály. Sledujte RZE blog, kde vše do detailu rozepisuju. Díky za pozornost, příště se podíváme víc do hloubky hry, a pokud se vám líbí, tak nás nezapoměnte podpořit sdílením, nebo i finančně.