Název „Bukkaku“ – má mnoho významů. Když se nad tím hlouběji zamyslíte, tak to dává smysl. Pokud se divíte, proč to zní podobně jako bukkake, je to proto, že pochází ze stejného kořene slova (bukkake 打っ掛け). První kanji (打) znamená “úder” nebo “náhlý”. Hlavně to dost souvisí s tím “roztříštěním na kousky” z něhož vychází graficky styl a měl by být jednoznačně vidět. A v neposlední řadě je to japonský výraz pro Buddhistický chrám.
Je to spíše experimentální žánr s prvky převážně horroru. Trochu survival s náznaky sci-fi a RPG. Stále se snažím hru vytvářet trochu odlišně a s jiným přístupem. Můžu prozradit, že to nebude klasická procházka po mapě s plno úkoly. Nečekejte ani vysvětlení příběhu nebo herních mechanismů, prostě budete hození přímo do světa a budete muset sami bez nápovědy hrát za postavu. Stále je to hra, takže tu je důraz na to, aby vaše postava ve světě temnoty a světla našla klid. Postava hráče nemá ani životy ani není mrtvá, je jen na rozcestí a prozkoumává hlubokou temnotu a oslňující světlo, které nemusí být vždy zlo a dobro. Spíš naopak. Grafický styl je hodně o kontrastu. Roztomile vypadající prvky se zároveň temnou až děsivou atmosférou."