Můžeš přiblížit svoji tvorbu, jak tě ovlivnila jako člověka? Odkud čerpáš inspiraci nebo máš svůj vzor?
Hlavní inspiraci hledám převážně ve filmech nebo internetových portálech zaměřených na vývoj her a grafický design. Obecně je inspirace všude kolem nás a snad každý den se s ní setkávám. U toho ideálního vzoru je to složitější, protože jich mám plno. Když už se mi někdo vyloupne, tak to není úplně na 100% kompletní osobnost. Je to spíš částečná inspirace. Většinou jsou to jejich díla, která mě zaujala. Kdybych měl říct pár náhodných jmen, tak tam je třeba Lucas Pope, Edmund McMillen, George Lucas, John Carmack, Steve Wozniak, Tim Burton, H. R. Giger, H. P. Lovecraft, Mark Rothko, Masaccio a mnoho dalších… Kromě velkých jmen sleduji i ty menší a neznámé, které také ovlivňují mé budoucí kroky. Stále se snažím rozvíjet každý svůj projekt a posouvat ho i přes zaběhlé principy do odlišných (netradičních) vrstev. Často ve svých pracích experimentuji, protože mi to přijde ve vývoji her i tvorbě grafiky jako zajímavý způsob postupu při vytváření.