Je to už dlouhá doba co jsem informoval naposledy. Změnila se spousta věcí a tak bych vám rád oznámil, co se aktuálně děje s dlouholetým projektem Bukkaku, novým filmem Ynccuth nebo grafickými projekty. U herního problematického projektu s "kontroverzním" názvem přemýšlím v posledních měsících o celkovém znovu přepracováním herního a grafického konceptu. Chtěl bych koncept jako věčně nespokojený tvůrce dotáhnout dokonce a vymezit si konečné pevné body, které by byly tak, jak je má neustále se měnící finální představa. Už mi dlouhodobě tento herní prototyp přerůstá svým ambiciózním cílům přes hlavu. Přece jen jsem spíše grafický designer než programátor. Musím říct, že programování této hry je nad mé síly. Tolik let jsem sám tomuto projektu ve svém volném čase propadl nejen grafickým ztvárněním, ale i programováním funkčních levelů, animací nebo herních map. Ano, chtělo by to konečně změnu. Chtělo by to nového člena a parťáka, který by vše zvládnul technicky naprogramovat a poslat to společně do světa. Hledám člověka, kterému je blízký tento japonsko-mexický svět a Origami design. Má zkušenosti s Unity a s 3D rozměrem. Má přehled o herním FPS a RPG technickém fungování.
Temný filmový příběh
Aktuálně se současně věnuji mému dalšímu velice zajímavému projektu. Jedná se o animovaný film s názvem Ynccuth. Je to stále ve vývoji (a dlouho bude) a jedná se o hororový snímek se temnější stylizací připomínající svět Bukkaku. Jen více dospělejší a promyšlenější se sci-fi atmosférou. Mám plno nápadů jak tento temný a zároveň okouzlující fantasy svět plný monster a silných charakterů oživit pomocí vyprávění příběhů.
Problémový a zdlouhavý proces
Experimentální herní prototyp Bukkaku je dost dlouhý a chaoticky komplikovaný proces. Od původní naivní myšlenky v roce 2015 jako MMORPG hra v prohlížeči to postupovalo přes různé experimenty s prvky Top-Down pohledu a akčnějšího stylu po hororový izometrický pohled se survival příběhem až to dospělo do 3D rozměru v dravější barevné stylizaci Origami "Low poly" designu. Mé předchozí hry měly vždy jasnou vizi hned od začátku až do konce, ale u Bukkaku ji bohužel stále hledám. Je to dáno tím, že nejsem spokojený s neustále se měnícím výsledkem a nejsem si jistý, zda bude mít tento chaotický postup takový výsledek ve který doufám. Snad se tento projekt s novým členem podaří probudit a úspěšně dokončit...
RZE pro obchodní příležitosti
S grafickým studiem se stále věnuji po obchodní stránce už přes 10 let vytvářením webů a grafiky. Brand a značku RZE chci do budoucna zaměřit více do firemní identity s funkčním e-shopem, určeným pro prodej grafických prací a originálních produktů.