Grafická technika/styl nového projektu je ve větší míře v čistých vektorových linkách a zkosených hexa čar. Půjde tedy hlavně o různé krystalické, trojůhelníkové a předevšim ostré hrany i zaoblené tvary.
Design ve křivkách umožnuje obrovské množství nápadů na zpracování. Je to velice blízko ke způsobu skládání origami, která je taky jedna z hlavních myšlenek konceptu. Působí také na principu složení, složitosti a krásy. Do budoucna se hra ponese v duchu Polygon artu (zatím to bude ploché), narozdíl od mých dířivějších prvotin věnovaných Pixel artu.
Co se týče barevnosti, je v projektu obsazeno spoustu „vybledlejších“ barev, které jsou specifické hlavně pro Flat design. Vychází z něj celý herní webdesign projektu propojený s herní mapou i s avatary. Snažím se do tohoho obrovského herního kolosu spojit právě tyto prvky a vytvořit tak pravidla pro celkový dojem hry.